Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Stanin

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości budżetowej i podatku VAT

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Stanin Stanin 62 21-422 Stanin
Data ogłoszenia
2018-09-13
Termin składania dokumentów
2018-09-25
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe  - kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, pierwszego lub drugiego stopnia  w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) Wymagania niezbędne:

a)obywatelstwo polskie,

b)wykształcenie wyższe  - kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, pierwszego lub drugiego stopnia  w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d)niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                          z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)nieposzlakowana opinia,

2) Wymagania dodatkowe:

a)ogólna znajomość przepisów z zakresu:

- rachunkowości budżetowej,

- finansów publicznych,

- ustawy o podatku od towarów i usług,

- rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur,

- o samorządzie gminnym,

b) znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,

c) komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,

Zakres obowiązków

1) Wystawianie faktur VAT,

2) Prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży urzędu dla celów rozliczenia podatku VAT,

3) Uzgadnianie podatku VAT w oparciu o sporządzoną ewidencję zakupu i sprzedaży oraz przygotowywanie danych do przelewu podatku należnego VAT do Urzędu Skarbowego,

4) Sporządzenie cząstkowej deklaracji VAT-7 urzędu oraz zbiorczej deklaracji podatkowej VAT-7 Gminy Stanin na podstawie cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku VAT,

5) Sporządzanie korekt deklaracji VAT-7 dla Urzędu Gminy,

6) Współpraca w sprawach związanych z rozliczaniem VAT z podległymi jednostkami organizacyjnymi Gminy objętych centralizacją rozliczeń podatku VAT, współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,

7) Kontrola prawidłowości danych dotyczących podatku VAT, przekazywanych do Ministerstwa Finansów za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego,

8) Ustalenie współczynnika i prewspółczynnika VAT dla urzędu,

9) Wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych, w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakupów towarów i usług pod kątem posiadania prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania lub zwolnień z podatku,

10) Prowadzenie szczegółowej (analitycznej) ewidencji księgowej w zakresie zużycia wody i odprowadzenie ścieków, nadpłat i zaległości, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową’

11) Bieżąca analiza, monitorowanie, rozliczanie oraz uzgadnianie sald kont rozrachunkowych odbiorców, w tym przygotowywanie wezwań do zapłaty,

12) Obsługa programów do rozliczania dostawy wody i odbioru ścieków,

13) Rozliczanie wyciągów bankowych i raportów kasowych w zakresie wody
i ścieków oraz ich księgowanie w programie księgowym urzędu,

14) Przygotowanie umów dla odbiorców wody oraz ich rozliczanie,

15) Rozliczanie inkasenta po dokonaniu odczytów wodomierzy,

16) Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej,

17) Przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i informacji  niejawnych.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem,   

2) życiorys (CV) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik do pobrania na str. 4 ogłoszenia o naborze),

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

6) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru,

8) klauzula informacyjna dla kandydata (plik do pobrania na str. 5 ogłoszenia naborze),

9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

2) pełny wymiar czasu pracy,

3) wynagrodzenie - zgodnie z przepisami,

4) praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stanin, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

 

Miejsce składania dokumentów

1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 25 września 2018 roku osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stanin pokój nr 5 (kancelaria) do godz. 15:30  lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. księgowości budżetowej i podatku VAT”.

2) dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłynęły do ostatniego dnia określonego w ogłoszeniu o naborze (decyduje data faktyczna wpływu dokumentów do Urzędu Gminy),

3) dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,

4) kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu naboru oraz zostanie podana informacja na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Stanin i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stanin.

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stanin, oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (ugstanin.bip.lubelskie.pl)


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Sprycha
Dodano do BIP dnia 13-09-2018 16:25:39